Elifeysu Hanımlar gebelikte çatlak oluşumu için ne kullanıyorsunuz veya daha önceki hamileliğinizde kullanıp sonuç aldığınız bir ürün var mı ? Lierac’a başladım başka krem,yağ önerileriniz varsa önerilere açığım
_almirasmom Elifeysu bıo oil aldım ama daha catlamadım onceden catlaklarım var kılo alıp vermede ama bebek yagı vazalın tatlı badem yagı dıye cok gecıyor :)
Minnacksevdack Elifeysu hamileliğim boyunca Lieracı geceleri , bebek yağını da gündüzleri kullandım. Hiç çatlamadım. Ama doğum sonrası göğüslere bi anda süt dolunca çatladı krem kullanmamıştım. Dikkat etmenizi tavsiye ederim 🌸
Kubrailkan Bio oil ve hindistan cevizi yağı kullandım hep. Çok çok az olmuştu. Doğumdan sonra asıl çatlaklar geldi 🫠🫠