Anasinincani Kızlar az once kardesim aradı. Ruyasinda dogum yaptigimi gormus. Hala dogurmadin mi diyor. Bende dun gece ruyamda bebek gördüm.benimki degildi anneminkiydi ama yeni dogmus bebekti ablam da diyor ruyana gelmisse dogurursun bu hafta
fatmaa37demi5 Anasinincani vallahi ben nerdeyse 1 ay önce hem doğurduğumu gördüm hem de sonradan kız bebek gördüm ama hala doğurmadım. 38+4
fatmaa37demi5 Anasinincani son günler özellikle zorluyor. Fiziksel olarak iyiyim ama kavuşmak istiyorum tabi artık