Benim bebeğimin de öndeydi. Doktor istersen normal doğuma bakarız ama acil sezaryene döner, boşuna hem sen hem de bebek strese girer ben olsam sezaryen yaparım dedi. Bir de çatım da dar değildi ama oraya gelene kadar sıkışacak dedi. Risk alamadım sezaryen oldum. Dğumdan sonra yabancı kaynaklara da baktım Avrupa ülkelerinde sezaryen nedeni sayılıyormuş, o yüzden içim rahat belki de bebek sıkıntıya girecekti.