Snmozgr Bebeğimle hikayemiz biraz farklı başlamıştı babamız suriyede zeytin dalı harekatında yaralanmış ve eve gelmek zorunda kalmıştı bu moral bozukluğunun ardından bir bebiş haberi almıştık ve mutluluktan havalara uçmuştuk sonra bir doktor çıktı ve dedi ki tirodlerin çok yüksek bu bebek rahme tutunmaz ve düşse daha iyi olur demişti asla ümidimi kestim derken Rabbim bana güç veren bir doktor çıkardı karşıma ve beni bütün ümitsizliklerden kurtarmıştı ilk 3 ay sürekli yatmayla geçsede hamileliğim düşük riskinden dolayı Rabbim izin vermediği sürece hiç bir cana bisey olmaz sonra haftalar geçti ve doğum yaklaştı çatı darlığından dolayı normal doğum şansım yoktu belki de hayırlısı buydu ve sezeryan oldum prensesimi dün kucağıma aldım sezeryandan korkan ve önermeyen kişilerin aksine çok iyi geçti çok şükür tek aksilik spinal anestezim tutmadi ve herşeyi hissettim tam dogum başladı derken genel anestezi oldum bununda hayırlısı buymuş iyiki de böyle olmuş şuan prensesim kucağımda ve çok sağlıklı çok şükür Rabbim herkese nasip etsin bu duyguyu Rabbimden sadece hayırlısını isteyin normal sezeryan fark etmez ilk hamileliğimde direk sezeryan olmak bende istemiyorum derdim ama hayırlısı buymuş demek lazım şimdi de iyiki de böyle olmuş diyorum İYİ KI😊😊💟👶🎀