Sabah yedim iyice pisirdim canım güvenilir bir marka ise ya da kasap ise fermente olan sucuğu tercih edebilirsin ışıl işlem gormusleri tüketme lütfen birde iyice pişir eşim incecik kesiyor benim için baya pisiriyorum😆 biraz cips misali oluyor ama o istegimi alıyor