Merhaba güzel anne adayları . Bende 32+5 oldum yurtdışında geçiriyorum hamileliğimi nasıl olacak bilmiyorum ama çok merak ediyorum doğum nasıl birşey normal mi Sezaryen mi olacak 🥹 Acaba dayanabilecek miyim ne zaman olacak 😊 Şimdiden düşünmeye başladım . Daha önce güzel tecrübesi olanları yoruma beklerim 🥰