Bu bırazda nerede yaşadığınıza bağlı heryer aynı değilki, hastane bile fark ediyor, eşiniz gelebilirmi vs bunu doğuma kayıt olucağınız hastaneyle konuşmanız lazım 🤷♀️
Benim yaşadığım yerde ikili detaylı testler tabikide var ama isteğe bağlı, ben sadece detaylı yaptırmışdım. Kalp atışını duyana kadar daha sık ondan sonra 4 haftada bir cağırmaya başladı doktor. Hamile olduğunu öğrenir öğrenmez hastaneye kayıt olman lazım yani benim yaşadığım yerde öyle yoksa istediğin hastaned yer olmaya bilir ben yakınımda olsun istedim ki eşim ziyarete kolay gelip gidebilsin. Doğum yapıcağım hastane sadece doğum esnasında izin veriyor ama sancı cekerken vs malesef hastaneye giremiyor cok sacma o yüzden sancılarımı evde cekmek istiyorum tabi suyum çnceainde gelmezse, ve doğuma girmesi icinde eşiniz hep hastane yakınlarında olması lazı bence yoksa nasıl yetişceki bu durum benim moralimi bozıyor mesela inşAllah girebilir eşim🤷♀️ Doğum şekli olarak mesela secme hakkın yok, normal doğum ve catı muayenesi felanda yok burda, anne ve bebek tehlike altında olmadığı sürece sezeryan yapmak istemiyorlar🤷♀️ Doğuma kadar işte detaylı yaptırdım, şeker yüklemesi yaptırdım, hastaneye kayıt oldum, hastanede kontrol oluyor ona gittim ondan haric kendi doktoruna gidiyorsun ama burda türkiyedeki gibi kendi doktorun doğumuna girmiyor hatta hicbir doktor girmiyor ebeler doğurtuyor😅 doktor sadece dikiş atılcaksa geliyor🤷♀️