Gtargit ben Bağcılar da oturuyorum Medipol a gidiyorum ama ben bahçelievlerdeki Medipol a gidiyorum normal doğum 4500₺ zorunlu sezaryan 7500₺ isteğe bağlı 14 bin ₺ yeni yapıldı burası odalarını fln gördük çok güzel hastane de çok iyi resmen AVM gibi çok ilgililer standart odası bile başka özel hastanelerin suit odalarıyla yarışır 2 kişi sancı odasında ve kendi odanda kalabiliyor eşinde dahil buna sancı odasında doğumhane de sadece siz oluyorsunuz yani başka hasta olmuyor orası da güzel birşey çünkü insan sancı çeken doğum yapan başkalarını görünce psikolojik olarak etkilenebilir ilk doğumum olacak nasipse 37+3 haftalığım doktorumdan da çok memnunum tavsiye ederim