Geçmiş olsun benım 19. Haftada böbrek büyümesi başlamıştı doktorum bana muhtemelen sırt üstü yattığın için olmuştur soluna dön yat ve bol bol su iç dedi öyle yapıyorum şu an 32. Haftadayım. O büyüme de bi boyut varmış ona ulaşana kadar müdahale yapılmıyormuş bakalım ınsallah müdahaleye gerek kalmaz ama her gıttıgınde ultrason da baksın sana da buyume ne durumda dıye