kardelenertis Kızlaar bu uyuklama hali halsizlik ne zaman başlıyor?? İş yerindeyim kafamı kaldıramıyorum. Gebelikten mi yoksa mevsim geçişi yorgunluğumu?
Eldgrn kardelenertis en başından beri var bende ya Kusma bulantı yaşamadım ama bu uyku ve uyku hali bı geldi gitmedi 17+5 olduk
kardelenertis Eldgrn benim daha 5. Haftam falandır heralde ama aşırı uyukluyorum bulduğum her an kafamı koyup beş on dakika sızıyorum
Eldgrn kardelenertis Allah kolaylık versin bacım ben evdeydim o aralarda hep full uykuyla geçti o zamanlarım