Canim keşke süt ürünleri olsaydi sadece, yumurta , süt , tavuk eti , inek eti , susam , domates , bütün kuruyemislere vardi yani çoklu besin alerjisi . Ama en uzun süren süt alerjisi oldu . 15 aylıkken falan bitti diyebilirim . Emzirirken hiçbir paketli ürün tuketemiyordum. Tek birseye alerjisi olmasi bir nebze daha kolay… cok gecmis olsun.