Ganime0606 Kızlar merhaba ,ben 10 haftalık hamileyim. Tam doktordan geldim bebek sağlıklı dedi .Geldikten hemen sonra çok az ve hafif kanamam oldu sizde de oldu mu böyle durum korkmalı mıyım?Bide tiroidim ve karaciğer enzimlerim yüksek çıktı ne yapabilirim ?
Deletedmom_11 Ganime0606 canım benim ne olur ne olmaz aman ihmal etme doktoruna tekrar git görün Progestan vs başlatır .Sonra üzülme sen tedbirini al
Ganime0606 Deletedmom_11 tamam teşekkür ederim canım yarın kan sonucu göstermeye gideceğim söylerim doktoruma