Deda Bugün doktora gittim 36 haftalık hamileyim oğlum 3050 gr olmuş😍 İlk defa nst ye bağladılar sancılarım çıktı ama ben hissetmiyorum doktor çatı muayenesi yaptı çok utandım ve çok korktum korktuğum kadar yokmuş😊 Açılmamda yokmuş doktor bu haftadan sonra doğsa bile artık sorun yok ciğerleri gelişti dedi. En son bu ay sonuna kadar bekleyelim dedi ama herhangi bir belirtide bizi haberdar et dedi. Sizde durumlar nasıl arkadaşlar??
Gizemmyigit Deda maşşallah 😊 bende bugün 36+1 oldum ama kilosunu bilmiyorum inş salı günü öğrenicem😊 çatı muayenesi daha yapılmadı çok merak ediyorum. Az önce biri yeni bi post açmış öldüm bittim diye, korktum açıkçası :(
Hulyarecep Deda bizde Cumartesi öğreneceğiz bakalım kilomuzu 35de 2800 dü banada doktor aynı seyleri söyledi erken doğsa bile Hersey gelişti sorun yok dedi bugünde sağlık ocağına gittim oradaki doktor 40 görmez haftaya doğar dedi inşALLAH bende haftaya doğacak gibi hissediyorum bakalım 🙏🤗🤗
deletedmom507 Deda biz de 36+5 iz cumartesi kontrolüm üz var ara ara sancılar oluyor daha fazla bekletmesin bir haftaya gelsin artık
Mutlukalp Deda 35 te 3 kg dı benim bebişte kanala girmek üzere yerleşme başlamış dedi çok yürüme dedi hatta ama çatı muayenesi 38 de yapılacak 😊
Deda Gizemmyigit Biraz acıyo yalan söyleyemicem doktor kendini kasma rahat bırak dedi ama insan yinede kasıyo😕
Deda Gizemmyigit Dygtlg kızlar birşey daha sorcam ama çatı muayenesinden sonra abdest almak gerekirmi??🤭🤭
Deda Hulyarecep Hayırlısıyla sağ salim kucağımıza alalım yarında sağlık ocağında muayenem var. Neden öyle dedi ki ağrın falan mı var
Dygtlg Hulyarecep neden 50 ı görmez dedi ki bende 35/3 üm. 33 de 2600 gr dı bebeğim bana erken doğum görünmüyo dedi
Gizemmyigit Deda salı günü bakılırsa eğer yazıcam buraya 😀 inş acımaz:( almanyada yaşıyorum burda ztn sürekli alttan bakılıyor alıştım artk🙈 ama yinede bu tarz şeyler okuyunca korkuyor insan
Hulyarecep Deda agrım var canım kalça kemiğim agırıyor vajinamda agırıyor sümüksü akıntı var ayrıca karnım sürekli sertleşiyor be bebek Doğum kanalına girmiş 🙏☺️ İnşALLAH hepimiz sağ Salim alırız kucağımıza 🙏🙏
MerveEroltekin Hulyarecep mrb bende 36 haftalık gebeyim agrım fln yok ama baya sık sertleşiyor bende tedirgin oldum en son gittiğimde kanala girmiş dedi doktorum Yani sizinde sertleşip kasılıyor mu normal mi yani :)
Deda Hulyarecep Benimde alt kemiklerim ağrıyo kalçalarım gece sürekli sağa yada sürekli sola yatınca ağrıyo😔 Kafası hep aşşağıdaydı ama doğum pozisyonumu oluyo bilemedim doktor söylemedi
Durgunsu Gizemmyigit 36. Hafta dolmuş 37. Haftadan gün alıyosn demek cnm aslında 37. Haftadasn doktorm bna böyle açıklamıştı😊
sydv Deda aslında abdest almak gerekir iyi hatırlattınız mecburiyetten de olsa bakıldı 🙈 benim de merak ettiğim bundan sonra her gittiğimizde bakılacak mı alttan açılma var mı yok mu diye yoksa nst den bakılıp geri mi gelcez 37+3 üz şimdi ☺️
Deda Mutlukalp Ban çatı muayenesini nst de sancım çıktığı için baktı ama açılma falan yokmuş😊 hergün 5 tane hurma ye su iç ve yürü dedi