Gltanesi geçen cumartesi kontrolümüz vardı, normalde 32+6 yız ama 1 hafta geriden gelmeye başlamış. Her hafta kontrole çağırdı doktorumuz, 37. Haftasına kadar detaylı takipte kalıcaz dedi onun dışında problem olduğundan vs bahsetmedi 1650 gr dı bebiş üç hafta da 400 gr almış ve inanın gün içinde bebek için yemediğim şey yok ama bünye meselesi sanırım. Doktor minyon bi çocuk olduğunu söylemişti