Bir prematüre annesi olarak ve 8 kere top muayenesi yaptırmış bir anne olarak söylüyorum bebeğinizin canı acımasın diye yaptırmamak ona iyilik olmaz siz top muayenesinde 4 yaşında roplu çocuklar görseniz ne kadar değerli bir tanı olduğunu anlardınız benim bebeğim 32 haftalık doğdu 17 gün küvezde kaldı ilk 8 hafta sonra da 6 ayda bir rop muayenesi yaptırdım ilk seferlerinde üzüntüden yanına giremiyordum ağlamasından ama yine de yaptırdım lütfen duygularınızla düşünmeyin anlıyorum zor süreçlerden geçiyorsunuz duygusal olarak çok zor psikolojik olarak hele prematüre annesi olmak çok zor lütfen yoğun bakım doktorunuzun her dediği muayeneyi eksiksiz yaptırın ve kontrollerine de götürün sonradan keşke diyen çok prematüre annesi gördüm