Ayse7 evet canm beşigi aldm cokda güzel memnun kaldım daha kullanmadm ama anne yanı olarak kullancam. Gündüzleride oturma odama tasırım. Anneme giderkende götrürüm cok kolay katlanıyo. 6 ay kullanırım ekstradan beşigimde var o yüzden beni idare edecek.