Rosea bende 31+4 um bnmde yürürken tam vajina üstünde hissediyorum kafasını. Doktorum gayet normal doğum pozisyonunu almış demişti. Kaşık ağrısına gelince ayni adet ağrısı gibi bel kaşık karın ağrım var nst de sancıda çıkmadı rahim agzi olması gerektığı gibiymiş ama ağrılarım arttı çok şiddetli değilde rahatsız edecek kadar var