Kızlar ben normal doğum yaptım burda çoğu kezde soyledim post açtım 11 günlük anneyim doğumda sancıları çektik fln son dakikaya geldiğimizde acikligima baktılar 7 8 cm doğumhaneye alabiliriz dediler bir kız grlfi iğne yaptı doğumdan önce yapılıyor dedi iğneyi yapar yapmaz bana bişey oldu gözümün önü karardı nefesim kesildi bayılıyorum dedi kızın elini tuttum beni bırakma bana bişey oluyo dedim kızda tedirgin oldu hemşireleri çağırdı neden öyle oldu bilmiyorum kızda doğumdan sonra beni çok korkuttun dedi açtım tansiyonum mu düştü acaba sonrasında 2 saat çok puslu gördüm heryeri kızımı kucağıma koydular mesela görmüyorum dedim göremedim o derece neden öyle olmuş olabilir sizde öyle oldunuz mu başı gelmişti bebeğin