Kızlar nst de sancım çıktı 37+1 im doktor elle muayene etti açıklık yok sanırım birşey demedi eve git odaklanma normal işini yapmaya devam et yarın sabah tekrar gel nst muayene için dedi. Bu süreçte beni ne bekliyor ne zaman olur bu sancılarla merak içindeyim ne yapmalıyım yol gösterin