Kivircikkuala Merveclnk çok sağol kuzum ben e2 ye takıldım daha yüksek olanlar var burda . 50 60 larda Dr herşeyin güzel dedi ama ikna olamıyorum 1 senedir bebiş istiyoruz
Merveclnk Kivircikkuala onları çok bilmiyorum da yumurta rezervin gayet iyi prolaktin de iyi tsh da gayet güzel diğerlerine çok hakim değilim Rabbim tez zamanda sağlıklı bir evlat nasip etsin sana inşallahh 🙏💕💕💕
Deletedmom_8 Kivircikkuala doktor her şey güzel demiş. Yıllarca bu işin eğitimini alan bir insan bunu diyen. Ve siz ikna olmamış gelmiş burda soruyorsunuz. Buradakiler güzel diyince mi ikna olacaksınız işin eğitimini alıp senelerce dirsek çürütenlere inanmayıp. Çok acayipsiniz cidden. Doktor iyi diyorsa iyidir işte. Doktorla ikna olmayıp Buradakilere sormanız çok ilginç.
Kivircikkuala Merveclnk amin kuzum burda bi Umut benim gibi bekleyen tüm anne adaylarına İnşallah sanada bitanem ❣️🌹
Kivircikkuala Deletedmom_8 Öncelikle canım yaşımız daha genç olduğu için doktorun ilgisiz tavırlarını göz önünde bulundurarak geçiştirdiğini düşündüm burası birilerini yerme yeri değil konuşma tavrın hiç hoş değil . Biz burda stres olmaya değil bizim gibi olan bu durumu yaşayan var mı onun için bakıyoruz yani . Anlayabilirsen ne mutlu sevgiler :)