Merhaba kızlar .. bugun randevum vardı.. 36+1 günlük hamileyim .. regl tarihine göre öyle daha doğrusu ama ultrason 34+1 gösteriyor.. doktor endişelenicek bir durum yok 3 haftadan çok olursa riskli dedi ama ben yinede düşünmeden edemiyorum .. acaba aradaki farkı kapatmak için ne yapmam lazım? belki benim durumumda olan vardır .. bide bebeğim 2500 gr.. sizde buu haftalarda kaç gramdı? normal doğum olduğu için zaten sağlıklı olsunda kilolu olmasına gerek yok.. doktorum 3000 gr doğurursun dedi..