gulagaci Arkadaşlar 30.haftadayim geçmeyen burun kuruluğu var sizde de yaşayan varsa geçmesi için neler yapyorsunz . Bu kuruluk başımı agrtyor
Cey-cey gulagaci ya aynısı benimde basımda Bende 13 haftalıgım ⅔ haftadır var arada burnuma suda cekşyorum kuru kalmasın diye ama yok bazen kanıyo oynayınca veya bi hapsuruk tutuyo ⅔ kere havalardan snaırım gebelikle alaksı yok gibi geldi bana
mysweetbabyy gulagaci aynisi bende dr var ya 2 3 gündür sabahları temizlerken kaniyorda mevsimsel mi acaba