handhnde Gzemyagz14 bio oil ,lierac ve normal krem kullanıyorum. Karnım çok geriliyor çatlamaya müsait bir deri yapım var. Bu kremlerle çok çatlamadan 38 e geldik
nnnaaz Hiç kullanmadım, ve çok şükür hala çatlaığım yok 36dayız. Ben bunun biraz genetikle alakalı olduğunu düşünüyorum🌸
mrv_elvn_ nnnaaz bence de genetik çünkü onuncu haftaya girecez bende başladı çatlakar ne kullanacağımı da bilmiyorum 😒🥺
Gzemyagz14 mrv_elvn_ instagram da gördüm herkes farklı bi çatlak kremi öneriyo kimi bioil kimi lierac