Firdvsss Arkadaşlar kutahya devlet hastanesinde doğum yapan var mı varsa nasıldı tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim malum özel fiyatları yuksek olunca devlet hastanesi düşünüyorum