Merhaba sevgili anneler, bugün cinsiyeti öğrendik. (16+1) Bir kız bebeğim olacağını öğrendim çok mutlu oldum 🥰🥰 Küçük bir kızım olacağını hayal ettim . Çok güzel ve çok başka bir duygu.Rabbim isteyen herkese bu duyguyu nasip etsin 🤲Siz neler hissettiniz??🙋🏻♀️