Irmakdkm Kızlar boğazım sabahtan beri gıdıklanıyo gıcık yapıyo sanki kalbim oraya hava yapıyo sürekli öksürüyorum ne iyi gelir Allah rızası için söyleyin
BeyzZaA Irmakdkm Aynen bende öyleyim o gıcığı atmak için elimden geleni yaptım ama yok geçmedi ıhlamur iç sana zararlı deyilse
BeyzZaA Irmakdkm yada bugünlük bekle yarın sağlık ocağına git çünkü bitki çaylarıda sorulmadan içilmez ben kaç gündür böyleyim cumartesi randevum var onu bekliyorum
Irmakdkm Hafizeipek yine başlıyo yiyorum yine oluyo gümbür gümbür öksürüyom canım ya kalpten hep çektiriyoz bişi çıkmıyo şükür yarın kardiyolojiye gidip kulak burun boğaza gidiceö olmadı