Btl_3438 doktorum yatış pozisyonuyla ilgili hiç bi yorumda bulunmadı, 36+6′yız tüm değerleri normal, hep çizelgedeki kırmızı çizgiyle uyumlu gitti, boyu kilosu kalp ritmi hareketlerinde hiç bir sıkıntı yok, nstde hareketleri gayet iyi çıkıyor. Tek sıkıntımız makat geliş olmasıydı ancak son bi kaç gündür kafasını daha aşağılarda hisseder oldum ki bunun yatış pozisyonuyla ilgili olduğunu sanmıyorum. Sola yatabilen yatsın, şahaen ben sağ sol dönüşümlü yatıyorum giçte bunun vicdanını yapamayacağım, illa sola yatıcam diye kasıp kendimi uykusuz bırakmak asıl bana ve bebeğe kötülük yapmak olur. Tabi yine kim nasıl isterse 🤷♀️