asnrdm bende 38+4 haftalıgım doktorum bana dogum sancısı düzenli gelir sürekli var olan sancılar yalancı sancıdır ayırt etmek önemli dedi fakat önemli olan içinin rahat etmesi bencede gitmelisin doktora kahverengi lekelenme dışında yaşadıgın anlattıgın bütün sancıları kasılmaları yaşıyorum bende bilgi alıp bizide bilgilendirirsen sevinirim ☺️