Eşimle benim aramda da kan uyuşmazlığı var canım doktor bana da ilk başta 24-28. Hafta arası uyuşmazlık iğnesi vurulacaksin dedi ama benim geçen hafta hafif bi kanamam oldu hemen uyuşmazlık iğnesi vurdular birde 25.hafta da yine vurcaz dediler…yalnız ben ozel hastaneye gidiyorum kontrollerime devlet hastanesinde durum daha değişik ilerliyor olabilir