Cuma çatı muayenesi yapıldığından 2 cm kök açık vardı. O günden öncede hafif hafif ağrılarım olurdu. Cumadan sonra ağrılarım arttı lakin günde beş altı kez vuruyor ağrı sizce bu ağrılar sancimi oluyor. Hele gece adetten daha beter üç ayrı ağrı çektim. Sancı çekenlere sormak istiyorum. Bu sancı ağrısı mi oluyor. Ne zaman sonra sıklaşır?