-MinikveAnnesi- 37+2 olduk nst sırasında yazıyorum 😂 Nasılmış bebisler siz nasılsıniz herşey yolunda mı 🌸 hala her gelişimde heyecanlanmakta sevdaya dahil mi 🥰
Happycatt -MinikveAnnesi- lütfen banada dua et 2 defa sağlıksız gebelik geçirdim şuan tekrardan gebeyim sanırım kan verdim az önce dualarını bekliyorum 😍😍🙏🙏
Edabykl -MinikveAnnesi- Bizde yarin gidicez her gitmede nst ye sokuyor cumartesi günü dogumum olacak inşallah yarinda son tahlilleri verip beklicem artık 🙈🤗
-MinikveAnnesi- Happycatt sancı cekerken ediyorum duamı Rabbim hayırlı zamanda sağlıkla nasip etsin inşallah
-MinikveAnnesi- Edabykl benimde nst de sancılarım çıktı bakalım ne zaman gelecek bebiş sağlıkla kucağımıza alalım 🌸
findiklibadem -MinikveAnnesi- eskiden ultrasonda görücem diye daha cok heycanlanırdım cünkü bebek görüntüsünü görüyodum simdi gördügüm görüntüden hicbisey anlamıyorum ama yine de iyi oldugunu duymak icin bile heycan yapıyorum Allah hepimizin kucağına sağsağlim versin bebislerimizi aminn
Masumanneinci -MinikveAnnesi- 39+0 yeni geldim hastaneden. Açıklık yok sancı yok. Nst iyi. Kafa çapı 9 cm😑 bu hafta da bekleyeceğiz olmazsa Sezeryan olacam sanirim🥺
dlrterzioglu -MinikveAnnesi- Hafif sancı çıktı nst de Bir parmak kadar açıklığın bar en önemlisi de rahim yumuşamış ve kendini doğuma hazırlamış her an doğumunu bekle dedi doktorum 3 gün en fazla 5 gün ama bir haftayı bulmaz dedi… Bakalım inşaAllah dua edelim birbirimize 🤲🏻🌼