Happycatt ah canım inşallah olur nasipte varsa elbet olur dualarım seninle benimde boş gebeliğim var 1 yıl olmadı doktorum yumurtalıklarım için özel bi ilaç verdi onu kullandım 2 hsfta sonra hamile olduğumu öğrendim şimdi miniğim 2 yaşında bundada o ilacı kullandım hemen oldu yine inş Buda sağlıkla doğar