Kızlar normal asgari ücretten alan bir anne 16 bine yakın ödeme alıcak rapor konusundada bildiğim kadarıyla ay ay onaylanamıyor sistemde raporunuz aktif gözüküyor dedi benim muhasebecim doğum gerçekleştikten sonra alıyorsunuz parayı ay ay alan anneler var orda ik devreue giriyor şirket ay ay size alıcağınız ücreti ödeyip toplu siz ödemeyi aldığınızda sizden geri alıyorlar böle anlaşan firmalar var duyduğum kadarıyla