Sarmihce Merhabalar, 26+3 Haftadayız. Eşimle kan uyuşmazlığımız var. 2 Hafta sonra doktorum kan uyuşmazlığı iğnesi için gelmemi istedi. Özel takipliyim. Gittiğimde indirekt coombs testi yapıp reçete yazacağını söyledi. İğneyi çapada bir eczaneden temin edebileceğimi söyledi fakat duyumlarıma göre bu iğnenin fiyatı çok pahalıymış. 1000₺ civarı gibi. Doktoruma danışma fırsatıda bulamadım açıkçası. Devlette ücretsiz bir şekilde veya daha uyguna nasıl halledebilirim. Sizler nasıl bir yol izlediniz?
S1907 Sarmihce bende özel liv hospital takipliyim,özel sağlık sigortası geçmesi gerekirken hastane provizyon almadı,test yapmadılar bana,650tl iğne ücreti ödedim.kendileri getirttiler,devlette nasıldır bilmiyorum ama
Sarmihce Salata acilden mi giriş yapmak gerekiyor peki? yoksa kadın doğuma randevu alıp orada mı söylemek gerekiyor
Salata Sarmihce kadın doğuma gidip durumu söylüyorsun kan verdikten sonra ücretsiz kendileri getiriyorlar yapıyorlar yani o kadar ödemeye gerek yok devlette aynısını yapıyor
Selamcanim Özel takipliyim bende. Doktor reçete yazıyor. Devlet hastanesinin eczacı odaları var gidip ordan 3 tl ye aldım. Gelip kendi doktorumda vuruldum. Siz söyleyin doktorunuza ona yüksek miktar ödemek istemiyorum beni yönlendirir misiniz deyin.