Irmakelizim06
Meryemim
detetedmom404
Benay
Anaaaammm siz simdi niye öyle diyonuz ay 😂😂😂 hep sorun koclardami birazda kendinizde arayin sorunu 😄😄😄😄 bebegim koç olacak nasipse. Eşimde boga hep ya boga ya koc olsun istemişimdir. Rabbim nasip etti çok şükür. Gel gelelimki bende koçum. Iki boynuzlu evde anlasdigimiza göre pekde inatci degiliz demekki 😂😂😂 bana kalirsa esim daha inat. Hatta inatci değilim diyede inat eder. Bende gerekdigi yerde bildigim konuya inat ederim. Kuru inat degil yani kimsenin gözü korkmasin. Verilen terbiye yetistirmeden kaynakli ve tabiki birde erkek öz güveni birlesdimi tabi bi farklilik olabilir.
Özelliklerimize gelecek olursak. Acelecik idealist yönetici özgür ruhlu arkadas canlisi ve arkadaslarini asla unutmaz hep arayan sorandir. Basari icin yaratılmıştır. Asla bi isi yarida birakmaz. Ortamda konusmalariyla dikkat ceken sözünü dinleten yapidadirlar. genelde gözleri cekik ve yay gibi kaslari olur. Ama bu tabiki hepsinde degil. El becerileri yüksekdir ya tamir ya resim yada daha degisik yönlü sanat dalinda iyidirler.hep dogrucudurlar düsmani bile iftiraya ugrasa hayir haksiz yere iftira atiyorsunuz derler. Kendilerini ortaya atmakdan cekinmezler. Bana göre tek kötü huyuda bu buyuzden basina gelmedik kalmaz. 9 köydende kovulabilir 😃😃😃😃 ama olsun hakkini arasin kiz olursa koclar iyi olur kaynanasinin altinda ezilmez hahahahah.bu yönlerini iyi gelistirirlerse hak edene hak ettiklerini pek güzel verirler. Sivri dille degil alttan alttan ama tam 12den vurmalik konusurlar. Karsidaki düsününce bana bu küfürmü etti diyebilir o ana kadar güler yüzü sirince tatli dilinden fark etmezler 😄😄😄yönetici ruhlu olduklarindan hep üst pozisyonda kalabalik kisilere hükmedecek meslekleri secerler.aklima bunlar gelsi sorun cebaplayim kızlar hahahahah karakter meselesi birazda sizin egitiminizle hamur gibi sekil alir. Korkmayin oyuzden ve koc burcu kendini gelistirebilen büyüdükce olgunlasacak bi insan dogruyu yanlisi gittigi yollarla kendi bulur.