misslavinia1 Kzlar uyandığımdan beri adet sancısı cekiyorum sanki adet oluyorum kasıklarım agrıyor özel bölgem sızlıyor. Neden acaba basina gelen oldu mu cok korkuyorum erken dogum belirtilerine baktım belirtilerin cogu var napcam bilmiyorum
Em0s Canım bende 24haftalık hamileyim. Çok yorulduysan da olur. Ama yakın bir hastane varsa acile git bi için rahat etsin
misslavinia1 Em0s hic yorulmadım hicbir is yapmadim Kontrole hep devlete gidiyorum gecenlerde bebek hareket etmiyor diye gitmistim terslemisti simdi gidersem yine terslicek diye cekiniyorum Emin olmadan gitmek istemiyorum