polyanna06 Melekannesiiiii benimki aşağı yerleşimli 1 buçuk cm felan var doktorlar riske atmak istemiyor bu yüzden sezeryan olacağım
Serap-Yigit Plesanta aşağıdaydı benim ama sonra düzeldi normal doğum yaptım. İlk teşhise göre sezaryen sebebi demişti doktorum ama bekleyeceğiz düzelme ihtimali var demişti
Serap-Yigit Melekannesiiiii 8 buçuk sene geçti yanlış bilgi vermek istemem. Doğuma kadar düzeldiğini söylemedi doktorum. Suyum gelince de doğuma aldı. O zamana kadar da bir daha konusu açılmadı
polyanna06 Melekannesiiiii yarın 39 olacak 39+2 de Perşembe günü sezaryen için gün verdi doktorum hamilelik sürecinde herhalde bir kanama vs olmadı benim
polyanna06 Melekannesiiiii normal doğumda rahim ağzı 10 cm kadar açıldığı için kanama ihtimali var riske atmak doğru olmaz dedi doktorum bir kaç Dr daha gittim hepsi sezaryen dedi 22. Hafta detaylı ultrasonda perinatolog söylemişti aşağıda oldugunu biraz yukarı çıktı ama yeterli olmadı