Sd_gulerer88 Kizlar 8-3 haftalığız midemde agri toplaniyor şurup verdi dr tam anlamiyla yeterli gelmiyor gece açlıkla agriya uyanıyorum çözümleriniz varmi
Aslimsii07 Sd_gulerer88 benim doktorum panto diye bir ilaç verdi o ağrıyı çok çektim mide ağrısı insanı iki büklüm yapıyor eğer çok ağrın varsa sabah aç karına o ilacı iç bir saat yemek yeme gece 11 12 ye kadar götürüyor seni sonra uyuyorsun zaten