Papiiii
Merhaba, reglimin olması gereken 2. Günde bundan çok daha belirsiz bir çizgi ile öğrenmiştim ben de bebeğimi. Düşünün ki kan testimde beta hcg 16′ydı. Yani, evet şu an hamile görünüyorsunuz. Öncesinde yaşadığınız durum çok zorlayıcı, eğer sabrınız varsa gecikmenizi bekleyin derim ben de. Ancak bu 5 günü heyecan yerine kendinize sürekli korku vereceğiniz, stres olacağınız bir şekilde geçirecekseniz gidip kan testinizi verin bence. Sonra 2 günde bir yükseliş takip edersiniz. Rabbim sağlıklı evlatlar nasip etsin hepimize, hiçbir anne babayı evladı ile sınamasın… Dualarımdasınız ❤️