Nur0987 Regl olacak gibi bel ve bacak ağrım var, akıntım oluyor diyorum herhalde adet oldum yumurtlama zamanımı acaba diyorum uygulamaya göre 1 hafta onceydi oda,adet tarihime 10 gün var psikolojik olarak mı bilmiyorum
arirangg Nur0987 Bende yumurtlama zamanı regly olcak gibi ağrı olmuyor. Ama hamile oldupum zaman regly sancısı vardı. Akıntı da vardı.
MadameHappy34 Nur0987 ovulasyon testleri kullanıyor musunuz?? Bende genel de yumurtlama döneminde regl belirtileri yasardım.
Birprensesannesi2525 Nur0987 benim de 10 gün var canım bence psikolojik bu kadar erken belirti almak bilmiyorum belki olur ama