Kısçelerim benim adetim bu ay 16 gün gecikti ve 16.günün akşamında soluk pembe damla damla gelmeye başladı
Ertesi gün yani cumartesi günü tam bi kırmızı gelmedi ve bir günde bir pedi nerdeyse anca doldurdu dünde kahverengimsi geliyodu ama çok çok az geliyo normalde yoğun geçerdi ilk günler
Şuanda da leke gibi geliyo çok az bi şekilde yine kahverengimsi
Sizce neden böyle oldu bu ay