14 haftalık gebeyim 11 haftaların ortasında kahverengi akıntım oldu progestaron iğne ve ilaç verdiler fakat sabahları kanamam yine geldi. 13. Haftada oksapar iğneye başladım sağ doğan bebeğimde de kullanmıştım. Ama dün aksam pembe akıntım oldu ne yapacağım bilmiyorum