Zzzzzzzk Selam ben kabizlikdan sikayet ediyrom bu gun kan geldi bu sorun olurmu ilk defa boyle birsey oldu bilenler yaza bilirmi anal kanama oldu
Sedaduru Zzzzzzzk canım bende de kabızlık var her gün 2bardak kayısı suyu içiyorum ve düzenli olarak armut yiyorum lifli gıdalarla beslenmeye dikkat et
[silindi] Zzzzzzzk bende de geçen hafta aynısı oldu, zorladım kanama oldu iç çamaşırımda. Doktora gidince söyledim, hamilelikte normal duphalac verdi, 2-3 güne etkisini gösterir dedi, 2 gün sonra çıktım wc ye. Bebege de bir zararı yok.
Deletedmom_12 Basur baslangici olabilir yirtiklar olabilir kabizlik sorununu gidermek icin Kayisi ye bol bol veya kompostosunu ic
26asya Qnl makattan canim muhtemelen ic basur var zorlamisssan kendini kati seyler yememeye calis sivi arkadasin dedigi gibi kayisi tarzi seyler ye