Kbramhmt Arkadaşlar 3 aydir sizlerleyim şükürler olsun bugun beklenen adete 3 gun kala erken gebelik testi yaptim ve pozitif sonuc tek duam sizlerinde gönlüne göre vermesi rabbimin benmle ayni olan varsa birbirmize yoldas olalim (❤️❤️❤️
Aysegul_9518 Kbramhmt bat 23 Eylül bugün o mutluluğu bende yaşadım ❤️ hayırlı olsun, Rabbim dileyen isteyen herkese nasip etsin ❤️
kubraselcuk Kbramhmt Maşallah canım Allah tamamına erdirsin 🌸 inşallah bir gün bana da böyle post açmak nasip olur ☺️
minikdugm3 Kbramhmt maşallah ben de 3 gün kala aynı testle bu netlikte öğrenmiştim şuan 10 haftalığız. Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻 💜
Kbramhmt kubraselcuk aminnn test pozitif olur olmaz aklima buradaki arkadaşlar geldi insalllah sizlere de nasip olur bende sizler gibi bekledim burda her posta baktim insalllah hayirlisi ile gelsin
kubraselcuk Kbramhmt amin inşallah canım gebelik için özel bir şey yaptın mı ve belirtilerin neydi ☺️
Kbramhmt kubraselcuk ozel olarak 3 aydir denerken cok stres olmustum bu sefer hic takmadim ama iki sefer bacaklarımı kaldirip 5 dk beklemistim belirtim henuz yok okullar acildi diye saniyordum ama erkenden uykum gelmeye baslamisti meger bundanmis :)
Mom_baby Normalde benim bir hafta önce regl belirtilerim başlardı ama bu ay daha farklı bir regl belirtim yok daha çok bir kaç hamilelik belirtim var