Evet arkadaslarrr beklediğim gün geldi sat ‘a göre 37+5 olan bebişim Ultrasona göre 39+6. Falan bugün doğurmaya gidiyorum artık beşinci sezeryanım olduğu için doktorum daha fazla beklemeyelim dedi çeki geçen hafta gittiğimde kilosu 3800 dü kilosunda iyi dediler saat 8 gibi gidip yatışımı yaptıracağım bugün ayaz yiğitime kavuşuyorum sizden dualarınızı istiyorum doğumdan sezeryandan korkmam aslında sadece tek korkum beşinci sezeryan olması geride çocuklarımı bırakıp o ameliyathaneye gitmek ağla ağla içim çıktı ama bi yandan çok istiyorum bi yandan içimde bi burukluk çok karmaşık duygular içindeyim 🤦♀️bana lütfen çok dua edin arkadaşlarım bu zamana kadar hep buraya yazdım hep destek oldunuz bana hersey için teşekkür ederim 🥰😍