Kızlar kafama bişey takıldı 38+6 haftaki gebeyim.Bazi gebelerden duydum süt geliyor gebeliğimde diye.Benden hiç süt gelmedi.İnsan korkuyor acaba sütüm yok mu diye.Ben sadece meme uçlarımda beyaz şeyler görüyorum kurumuş.Ama asla süt akmadı.Sıkmadım da hiç önerilmiyor diye.Gebeligi benim gibi olup sütü gelen veya gelmeyen oldu mu? Kendime dert mi arıyorum sizce ya bu nerden takıldı şimdi benim aklıma 🥺