İyi ki ediyor bence. Ben biraz olsun hareket etmeyince yeter ki karnımı bile deş ama hareket et diyorum😢 endişe etmektense uykusuz kalmaya razıyım. Benimki de genellikle geceleri hareketleniyor on kere uyanıyorum uykusuz bırakıyor ama iyi ki de bırakıyor. Bin şükür. 😊