Cisem21 Kizlar bebegim suan solunum cihazinda nefes almakta zorlaniyormus nolur dua edin gebelik zehirlenmesi yasamisim haberim olmadan suan hastanede yavrum yanimda yokken size yaziyorm neolur duaniza bizede ogluma yer verin..🤲🏻🤍
Gunesesila Cisem21 inşallah en kısa zamanda bebeğin iyileşir ve kucağına alırsın canım dualarim seninle sen güçlü dur ki minik pasanda senden güç alsin
Adenin1annesi Cisem21 geçmiş olsun sağ salim toparlanırsınız inşallah hiç belirti olmadımı nasıl anlaşıldı gebelik zehirlenmesi olduğu ?
Ayseaysa Cisem21 inşallah sağ saglim kucağına alırsın canım 🌼 gebelik zehirlenmesi belirtilerin neydi
Avcib Adenin1annesi suyum ve insanım gelmedi 2 30 da birden bi akıntı bisey hissettim lavaboya gittim camasirim işlenmiştir birde beyaz akıntı saat 3 de başladı 5 dakika aralıklarla kasiklarima agri giriyor hala da devam 5 dk doluyor ağrı giriyor 40 saniye sürüyor duruyor sizce nedir bu
Miraykusunannesi Avcib dogum baslangici gibi bende oyle olmustu sonrasinda nisanim gelmisti ilk dogumsa sancilariniz 5 dk inene kadar bekleyin
Adenin1annesi Avcib bilmiyorum ki canım ben sezeryen doğum yaptığım için doğum sancısı su felan bilgim yok
Aslaninannesi01 Avcib bnce hastaneye gidin sancınız sıklasms nişan gelecek diye birşey yok 5 dakikaya düşmüş doğumunuz heran olabilir riske atmayın
Ayseaysa Avcib bendede gece aniden bişey aktı camasirim ıslandı gece boyunca da devam etti sancım falan yok ama bende
Aslaninannesi01 Avcib dediğinize göre düzenli oluyor doğumunuz başlams riske atmayın bebeği bir gidin açıklık kontrolü yaparlar nst ye bağlarlar kalp atışlarını kontrol ederler ama 5 dakika da bir geliyorsa doğurup çıkarsınız hastaneden
Avcib Aslaninannesi01 eşimi bekliyorum 9da gelecek gece çalıştığı için umarım dediğiniz gbi olur Allah yardımcım olsun dua edin
Aslaninannesi01 Avcib sağlıkla kucağınıza alın inşallah kolay doğumunuz olsun eğer sancı sıklığı düşerse eşinizi beklemeyin yakınınız varsa çağırn yoksa ambulans çağırın
Avcib Aslaninannesi01 şimdi tam 5 dk daha düşmedi ama banyoya girdim çıktım kuruttum kendimi 2 dakika geçmesi yine az bisey ıslandı çamaşırı suyum sızıyor olablrmj
Avcib Daba devlet olduğu için arayacak bi doktorum yok ya banyoya girdim kuruttum kendimi iyice şimdi yine ıslanmış suyum sızıyor olablr mi sanciyq dayanıyorum fakat bilmiyorum ne olur
Avcib Ayseaysa yok benim 3 den beri var hala devam ediyor hatta sıcak suya girdim yeni kuruttum kendimi iyice bi baktım yine islanmism