Acemimum
Kızlar 31 haftalığız gece 2 de yatıyorum öğlen 12 13 arası uyanıyorum birde kahvaltı yapıyoruz ama ben sabah sekizde kalkıp bişeyler yiyip yatıyorum yani aç kalmasın die acaba bi zararı olurmuki kilomuz gayet iyi ama son haftalar almazsa die korkuyorm
Bsk2101
Sen bir gün bir şey yemesen bile o senin depolarını sömürür zaten annesi merak etme sadece sen halsiz kalırsın. Son haftalar bebek her türlü kilosunu alır hatta baya yediği halde kilo verenleri bile gördü bu gözler son haftalarında.
Melved
Olmaz bence ben hep öyleydim hala da öyleyim 11 de 12 de yiyorum haftasonları haftaiçi de normal yemek saatimiz 7 8 arası sonrasında bişey yemiyorum çay ya da meyve bazen ama bi sıkıntı olmadı 32. Haftama kadar bu şekilde geldik ve gelişimi de önden gitti hep