Yani ben cok kötü ishal olmuşdum cokmkötğ sancılarım başlamışdı kanda enfeksiyon felan cıkmışdı 3gün sürmüşdğ ama korkmayın bebek etkilenmiyor böyle şeylerden neler neler gecirdim ben hamileliğim boyunca tabi iciniz rahat değilse doktora görünün yarın ağrı icin parol icebilirsiniz bana bulantı ve ağrı icin serum takmışlardı